Per què oferim un servei professional de logística per a interioristes, arquitectes i dissenyadors?
Perquè treballar en allò que ens agrada fa que les coses surtin bé, i ens apassiona aquest sector. En línia amb Patricia Urquiola, sempre volem que el projecte en què treballem sigui el millor.
Quan es crea una simfonia, convé tenir la millor orquestra per a executar-la. Les persones que treballem a KMM som aquesta orquestra de confiança que dona suport a professionals de referència al sector de l’interiorisme, de l’arquitectura i del disseny. De fet, no és només el que fem, sinó com ho fem i per què ho fem.
La nostra metodologia és el nostre segell professional
L’eficàcia i la fiabilitat dels nostres serveis neixen de la passió i de la vocació de servei que tenim per aquest sector. Ens adaptem completament a la teva metodologia de treball i al teu projecte. Aquest és precisament el nostre mètode de treball. A més, la nostra filosofia està orientada a l’acció i a la resolució de qualsevol imprevist que pugui sorgir, sense excuses.
Ambició de ser excel·lents.
Sabem que esperes els estàndards professionals més alts i som conscients que tots els nostres serveis gestionen productes molt delicats i de gran valor. Per això, és imprescindible que siguem tan exigents amb la nostra feina com tu. Només d’aquesta manera podem donar-te el suport i la confiança que necessites per multiplicar el teu potencial.
Orientats a trobar solucions.
Al llarg de tot el procés d’execució del teu projecte sorgeixen imprevistos i necessitats puntuals que no estaven planificades sobre el paper. Per això, disposem dels mitjans i d’un equip humà format i proactiu que aporta solucions immediates i eficaces davant qualsevol necessitat que sorgeixi sobre la marxa.
Confidencialitat, discreció i proximitat.
Sabem que necessites col·laboradors de confiança i, fins i tot, de vegades, acords de confidencialitat. També sabem molt bé quin és el nostre paper. Per això, els nostres equips estan formats per ser discrets i invisibles en el moment de la instal·lació, atenent quatre principis: concentració, atenció als detalls, comunicació i solució de problemes que puguin aparèixer.
“Quan treballes en contacte amb el que t’apassiona, tot surt bé”
— Pep, fundador de KMM.
Vull ser partícip d’un món en què prevalgui la bellesa, l’excel·lència i el bon gust, i aquesta és la meva manera de fer-ho.
Vaig començar la vida professional com a esportista d’elit en el ciclisme, i això marca una actitud vital i uns valors. Una manera de ser al món: compromís, responsabilitat, cerca de l’excel·lència i la certesa que, en un equip, l’èxit d’un és l’èxit de tots. Per aquest motiu tota la nostra feina està marcada per una profunda vocació de servei als nostres clients i als seus projectes. El seu èxit és el nostre èxit.
Fa uns trenta anys vaig conèixer l’Ana, una arquitecta d’interiors que avui forma part de l’equip de KMM. Ella em va inculcar l’amor pel disseny, per la bellesa i pel bon gust com a canal de felicitat per a les persones. Això és una cosa que he continuat cultivant i que ha anat creixent al llarg del temps, fins que s’ha convertit en la meva forma de vida.
El contacte i la passió pels sectors de l’interiorisme, del disseny i de l’arquitectura m’han donat la sensibilitat i el saber fer necessari per oferir uns serveis de logística especialitzats a aquests professionals. Uns serveis que els ajuden a fer millor la seva feina, a gaudir-ne més i a oferir un servei excel·lent als clients. Per això, i amb aquesta finalitat, neix KMM.
M’enorgulleix saber que som útils i que aportem valor als projectes d’importants interioristes, botigues, estudis i fabricants de Catalunya. La meva feina em fa feliç.